۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳

مدیرکل راهداری گلستان خبرداد

تردد ۵ میلیون و ۷۸۸ هزار خودرو در جاده های گلستان

تردد ۵ میلیون و ۷۸۸ هزار خودرو در جاده های گلستان

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفندماه) تا هشتم فروردین پنج میلیون و ۷۸۸ هزار تردد در محورهای گلستان ثبت شده است.

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفندماه) تا هشتم فروردین پنج میلیون و ۷۸۸ هزار خودرو در محورهای گلستان تردد داشته و ۳۶۱ هزار خودرو به استان وارد و ۳۴۰ هزار خودرو هم از استان خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: نرخ جریان تردد در این مدت ۳۷۸ بوده در حالی که این رقم در سال قبل ۲۰۸ و در نوروز ۹۸ حدود ۳۸۲ بوده است.

وی بیان کرد: ساعت اوج ترافیک بین ۱۸ الی ۱۹ بوده و محور علی آبادکتول به گرگان با ۴۳۵ هزار و ۱۲۲ تردد شلوغ ترین محور ثبت شده است.

میقانی گفت: از ابتدای طرح ۱۰ هزار و ۷۸۴ مسافر با ناوگان جاده ای در استان جابجا شده و ۱۰ هزار و ۷۸۴ نفر با قطار به استان وارد و حدود ۹ هزار نفر هم خارج شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین طی این مدت سه هزار و ۶۲۹ نفر با ناوگان حمل و نقل هوایی وارد استان شده و سه هزار و ۶۱ نفر هم خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به چهار محور ورودی استان ادامه داد: محور گلوگاه به کردکوی بیشترین ترافیک را تجربه کرده است.

میقانی افزود: طی این مدت ۱۶ هزار و ۵۲۶ تماس با سامانه راهداری برقرار شده است.

کد خبر 5177391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha